Canal de denúncies
Per què un Canal de Denúncies?
Deluq Numèrics, S.L. es regeix pels seus Principis Fonamentals i compta amb un Codi de Conducta el principal objectiu del qual és establir les pautes que orientin el comportament del personal laboral i professionals vinculats amb l’empresa que contribueixen al desenvolupament de les seves activitats pel que fa a la seva forma d’actuar i les relacions i interrelacions entre si, amb altres Societats, amb els usuaris, amb col· laboradors.
Per això, els qui formen part de Deluq Numèrics, S.L. han de contribuir a aconseguir la seva missió, a través d’un comportament que reflecteixi de forma consistent els seus principis i valors, prestant especial atenció als possibles conflictes d’interès.
En conseqüència, Deluq Numèrics, S.L. valora molt positivament que les persones usuàries, membres, proveïdors o col·laboradors, denunciïn aquells comportaments que infringeixin el Codi de Conducta o que resultin irregulars, il·lícits o delictius. En qualsevol cas, és una eina a disposició de qualsevol persona.
A fi de protegir els drets de les persones denunciants, el canal de denúncies és gestionat per una signatura d’advocats/des externa, que tramitarà el contingut de les denúncies cap al Comitè de Compliment, conforme el Reglament, garantint així la confidencialitat de la persona denunciant. A més, hi ha la possibilitat d’interposar denúncia de manera absolutament anònima.
Aquest canal és creat exclusivament per denunciar irregularitats, il·lícits o delictes.
Quan he de denunciar?
D’acord amb el Reglament, a través d’aquest canal confidencial de denúncies cal informar de les conductes irregulars, il·lícites o delictives comeses per algun membre de Deluq Numèrics, S.L.
Si coneixes un fet que creus que has de denunciar posem a la teva disposició el següent formulari.